UFO Över Lappland doživljavam
kao skandinavske Föllakzoid kamarade. Švedski kozmičari & psihodelično – nariktani krauteri
na debi kazeti vozaju obrasce slicno čileanskim skajgejzerima - koji eto sada
remiksuju i Jima Jarmusha i stopiraju Jasona Piercea. Vožnja je možebiti najpreporučljivija
bez smišljene destinacije. Motorika krene i uporno se klati uz temo & gruv ispred
neke transcendencije ili majmunskog uma.Najvažnije za nas, ozbiljni su taman
toliko da ne prestaju da budu zabavni.
четвртак, 27. јул 2017.
среда, 19. јул 2017.
Danny Clay – Stills ( IIKKI 2016 )
(Većina) trgovaca dronom, ambijentom i neoklasičnim obrascima larma i viče
- gledaj me! slušaj me! Ne čudi da to amputira iracionalni momenat prepuštanja i
od uzbudjenja napravi bokluk i bljuzgu.
Danny Clay, opet meni, ne ide u(z) tu kolonu,u špacirangu je tamo gde ih
nema puno, ne zove i doziva; ako neko naleti i sretne ga, kao da razmeni koju
lepu i utešnu reč. Opet možebiti moja percepcija, čovek voli društvo I ima tucet
- dva respektabilnih kolaboracija . Ispod pisanija ima dovoljno linkova da pojasne
saradnje, angažmane I etikete koje su imale plezir da ga ugoste.
Stills je takodje kolaboracija, internacionalna . Geografija kaze da je Danny
Clay poreklom iz Ohaja, sa adresom u San Francisku, a Katrien De Blauwer iz
Belgije. Belgijanka prilaže fotografije, Danny muziku. Nisam video puno od
fotografija ( bandcamp me je upoznao sa izdanjem ), ali ne sumnjam i po onom sitnom
da je kompletan dožvljaj jos izgledniji . Muzika je iznad čujnog, ali dovoljno
jaka. Iz izmaglice je, a opet bistri bez ispomoći.
Stills je pilot izdanje za (etiketu) IIKKI, podetiketu čuvenije Eilean.
недеља, 16. јул 2017.
Denseland - Like likes Like (m=minimal 2013)
Jedna od ploča nalik knjigama koje se čitaju pred spavanje. Spusti se na pod,
dok glava visi sa kreveta. Malo je takve lepote, a lakše se i zaspi, Nikakva
šteta ako se i to (za)desi, strane idu na re/iščitavanje, a opet se indukovani
snovi mogu na čudne načine izokretati.
Like likes
Like je drugi album za Denseland
(debi Chunk, 2008, Mosz) i nova
avantura lige umetnika zavidne kilometraže i uzbudljivog izražavanja. Prvi
utisak donosi David Moss, pevač i
vitalni ritmičar intrigantne biografije koji osim pevanja u operi, silnih
koncerata sa perkusijama i kojekakvim napravama, upriličava hepeninge gde se svi goste
idejama, a Moss ponekada igra ulogu
birokrate koji u raznim komitetima polumeceniše mlade umetnike. Podjednako su
tu i Hanno Leichtmann, koji se bavi
ritmovima i elektronikom, bilo da ih nosa naokolo u svom prtljagu (Static, Groupshow...) ili ih primenjuje
u konstelacijama i predstavama, i naposletku Hannes Strobl, basista koji dok zicama kontemplira i traži muziku u sebi,
istovremeno radi i za pozorište i performanse.
Transfer
Deks otvara album i na ničijoj zemlji omeđuje prostor negde između
parčića sa Until The End of the World saundtraka
-----> Patti and Fred
"Sonic" Smith ( It Takes Time.. ) i Can (Last Night Sleep). Uostalom, ceo album je imaginarno
kombinovanje bendova/artista, mišića i poetike; prve misli su Suicide kao podrška preambijentalnom Brianu Enou, ili umašćeni i zakrečeniji
i tromiji Depeche Mode kako
prisluškuju razgovor Laurie Anderson
i Lou Reeda. Posle pauze od nekoliko
slušanja javlja se i Yello nastao u
21. veku, delom nagađajući u korespodenciji sa navedenim uticajima, na primer.