Švabe inače imaju veoma dugu tradiciju u opsluživanju
analognih uređaja - kaže mi rođak kome su dokumenti na nemačkom. Momak iz Štutgarta i svež u liniji - Günter Schlienz - je kao tehničar,
snimatelj, ulični (a zatim) i svirač u raznim bendovima krotio ego za
eksperimentatora koji kao deo ultimativne kreacije izumljuje i budži analogne i
ine muzičke naprave. Sjajan način da obogati bavljenje nasleđenim (minimalizam, rani dani elektronike, kraut),
pronađenim (field recordings) i
prisutnim (kosmische
(re)interpretacija građanina današnje epohe). Time je postao dobra vest za one
koji navodnu opskurnost izraza koriste kao prednost i misle da se tek sa
40-godišnjim nasleđem otvaraju mogućnosti za nova i zelenija viđenja.
Na dva ultimativna izdanja Schlienz narezuje dve strane talenta. Najpre je racionalni kustos
za Organ Studies, prezentaciju koja
ide u šest delova i u kojoj ponaosob razmešta svaki instrument i uređaj u celokupnoj
slici i menja im ulogu. Na prvo slušanje studije su iluzivno ravne kao i
prostor, ali ako se kustos dobro sasluša, te se misli odstrane i isprazni um,
taj prostor se krivi, savija i energija menja oblike. Sa druge strane, The Catalanian Tapes su skoro poezija o
utešnosti otvorenog prostora i svežeg vazduha - toplije su, organskije i
počinju sa skoro-pa-ritmom koji mami na ustajanje. Materijali snimljeni na
terenu su nostalgično-vinjetni-podsetnik autoru, a publici razigravaju maštu,
sa finesama intimnijim i pokretljivijim od onih sa razglednica i prospekata.
http://www.guenterschlienz.de/
http://ctatsu.bandcamp.com/album/organ-studies
http://sicsic.bandcamp.com/album/tape-studies-sicsic031
Нема коментара:
Постави коментар
Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.