Small Years
pripoveda kako je Ana Never nakon istoimenog debija (Ana Never, 2006 Fokus )
nastavila sa uspostavljanjem sopstvene gravitacije. Post Rok je i dalje
primarni izražaj, a vreme i off projekti su im darivali dodatno umeće i strpljenje.
Možebiti da se ideja i građa za
arhitekturu albuma skupljala sa dve strane. Sa jedne je sličnog modusa kakvim
William Basinski gradi svoju mađiju - (k)ako Basinski trake namotava na
beskrajne lupove, tako i Ana Never upornim pokazivanjem melanholične matrice stiže
do mesta gde (im/nam) horizont prazni um. Skoro (pa) zen. Na drugoj strani,
piano i gudalo umešno prikazuju moguću dinamiku interakcije The Cure
(Disintegration) i Dirty Three, nagoveštavajući gubitke, za koje nije nužno da
su racionalni - nije li to svačija
stvar. Negde tu je i poenta ploče koja nema samo muzičku vrednost.
Jedan
francuski pisac je opservirao pesimizam kao najveći radikalizam. Gledajući
tako, ovo je prilično konvencionalna ploča, poistovećujući prostornost kao
žudnju za svetlom. Srednji put te borbe i ono što balansira spomenute strane je
jedna od osnovnih alatki AN zanata - krešendo. Uostalom sva razonoda i polazi
iz stomaka.
Нема коментара:
Постави коментар
Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.