Укупно приказа странице

петак, 20. октобар 2023.

Roxy Music's Avalon (33 1/3, 155) - Simon A. Morrison

 



Odlicna i intrigantna knjiga, Avalon je samo povod da se autor pozabavi kompletnim pristupom Roxy Music i clanova tog benda muzici, estetici i zivotu. Pisana pre kao neka disertacija, nego knjiga o jednoj od najvaznijih ploca popularne muzike. Sekcija Minhen iz dualizma >Pancevo-Minhen< mi je odgovorila da je slusanje Avalona uvek bilo jako ozbiljno i sa maksimumom paznje, na sta je moj odgovor bio da sam sa slusalica u usima dok sam bio u punoj snazi stalno cepao drva kod majke i da je to za mene bilo "metafizicko iskustvo". I najbolji odmor uvek, istovremeno.

Genijalan komad muzike, a jos i nije moj omiljeni Roxy Music!









Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.