Ambijentalno field-recordings agenda Simona Scotta podseća na
iščitavanje Zebaldovih Saturnovih prstenova. Jednostavno baš i nije, a pridiže i
pokreće. Potrebno je da knjigu i plocu
više od jednog puta prodjete. Da potpuno i bez sumnji potvrdite potencijal. Ukusi su raznoliki i
nekome nije sve jasno, ali ko se kretao sličnim zvukovima i rečenicama može da
razume.
Simona Scotta znamo kao bubnjara shoegaze teškasa ( ne po buci,
nego po značaju) Slowdive i negde nije bilo neprirodno da se čovek iz takvog
miljea zainteresuje za ovakvu muziku (Eno se povremeno spominjao kao Slowdive
kolaborator ) i paralelno forsira ovakvu karijeru. Iza sebe Scott ima već
zavidnu reputaciju ako se pogleda CV u kojoj se nabrajaju 12K i Touch etikete.
Sada je ovde i Room40 što je poseban etalon, da ne spominjem teškaše ponovo.
Ruralni osećaji su nešto što se podrazumeva uz ovakva
izdanja, ali kreativno slušanje i nadogradnja umeju da stvore drugojačije
ugodjaje, sto je za aktivno slušanje muzike možda najvažnije. Slično Zebaldu i
Scott koristi toponime za inspiraciju, ovaj put je lokacija Fens gde Scott
obitava. Sve što je tu čuo i video je propuštao i obradjivao kroz lavirinte i čvorove
sinapsi I potom povezivao sa uzorima. Mi možemo to samo da zamišjamo, ili prošetamo kroz sopstveni
Fensi time ga nekako prisvojimo.
Slowdive je dakle za
Scotta bila predškolska priprema za ovakve kontemplacije.
https://room40.bandcamp.com/album/long-drove
https://simonscott.bandcamp.com/
https://www.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_kSHT7HpW6bGgebZXKK2I29yipDKg2DA8I
Нема коментара:
Постави коментар
Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.