Укупно приказа странице

недеља, 10. децембар 2023.

The Declining Winter - This Heart Beat Black ( bandcamp 2023 )



Kada sam pisao o albumu Really Early, Really Late pisao sam o nagovestaju toplijih dana, a ova ponuda  Richarda Adamsa , koja delom jeste pozajmljena sa navedenog albuma nagovestava odlazak hladnijih dana i vreme kada cemo opet otvarati prozore i terase. Utisci koji su me drzali dok sam slusao album me i dalje drze, cak su i naglaseniji postali.

This Heart Beat Black sumira vreme koje pokusava da nam udje spolja, ali muzika Adamsa ali i dalje tvrdim pokusava da ucini stvarnost drugacijom od samoanamneze koju naslov nosi. I dalje su asocijacije Talk Talk i sve sto je pobocno nosio taj bend, mozda i melanholija Blue Nile, dok Adams ispod pritisle draperije cini sve da umnozi sav svoj trud i pobedi svu mrezu i teskobu danasnjeg sveta.

Virtuelna b strana Fortune Lies skicira okvire kojim se Declining Winter galopirajuci udaljavaju od svega navedenog i nastavljaju vecnu borbu uz iracionalnu lepotu i vedrinu. Ni njima, ni nama nema druge!

https://thedecliningwinter.bandcamp.com/album/this-heart-beats-black







Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.