Укупно приказа странице

среда, 26. јун 2024.

Benn Stellar- Scream from New York, NY ( 2024 Dirty Hit )


Najnoviji žamor iz New Yorka stiže o grupi Benn Stellar. Kažu da pokušavaju da ispune muzičku rupu koju je grad napravio tamo od 2020. kombinujući sve što im je ostalo u glavi nakon besomučnog preslušavanja inside/outside legata( ovo ja kažem).

Njihovi počeci  u traženju uzora leže u shoegaze ( onaj jači i tvrdji deo) i onome sto su demonstrirali legendarni Sonic Youth, pa preko svega što je imalo jake i uzbudljive gitare iz NYC i šire, preko indie zvuka koji podseća na sve nabrojano, pa do meni ne baš omiljenih Interpola. Novinari se prosto utrkuju ko će da kaže lepšu reč, da nadje veće I jače poredjenje. Neće ovde biti vriske od uzbudjenja, bojim se da su takva vremena prošla i žao mi je zbog toga. Voleo bih da vidim zanos i uzbudjenje kod mladjih mada se to meni i ne dopadalo, ali ima toliko dobrih NYC bendova i iz raznih dekada, da bi svako mogao da nadje jedan kojim bi prijatelju mogao dovoljno ubedljivo i sasvim iskreno  da preporuči ovaj bend. Jedno od boljih izdanja ove godine kakvim god očima gledali današnju scenu, svakako.

I jedna trivia za kraj. Moj sparing korespodent mi na kraju reče- Dobri su, ali čujem po malo i Galagera u glasu. Muzika je ipak tako jak univerzalni jezik I tako širok gaz da nikad ne znaš koliko ce noga da ti potisne pesak. Ne mora to da bude loše.

 

https://beenstellar.bandcamp.com/album/scream-from-new-york-ny














Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.