Укупно приказа странице

субота, 29. јун 2024.

Dry Cleaning – Swampy ( 4AD 2023)



Moram da kažem da ne delim mišjenja da su Dry Cleaning  dostojni da se mere sa klasičnim 4AD vedetama, ali ne mogu da budem nepošten i da ne kažem da u njima nema nečega što ingrigira. Jedan sam od redjih koji misli da je raspad 4AD estetike počeo sa pojavom americkih bendova na etiketi I besomučnim forsiranjem Pixies i svih njegovih satelita. Neke ranije albume i offshote volim, uspeo sam da uhvatim legendarni concert u SKC pre nekoliko decenija, ali posle toga me baš puno toga nije dotaklo. Nekada se nisam ni trudio da sve ispratim detaljnije, istini za volju. Kao posvećenik 4AD sve sam to poslušao da mi nešto ne bi promaklo, ali nije tu bilo ničega za mene. Kasnije je 4AD postala to što jeste, i sada je mogu tužna srca da kažem na ivici grotesknog. Samo reizdanja etiketu održavaju vitalnom, a originalni bendovi se potucaju po raznim etiketama i uspevaju indirektno da vraćaju osmehe pravim fanovima. Nema tu sentimentalnosti, jednostavno je kvalitet izdanja nizak, a estetika pa skoro ismejana.

Dry Cleaning su ipak, častan primer i čudi me kako su ih 4AD pokupili. Ponekada se naprežem  sa njihovim zvukom, fali mi ono neopisivo ispod prvog zida zvuka, ali vešto barataju instrumentima i prazninom i ovaj EP na koji sam naleteo  sa godinom zakašnjenja mi je ulepšao dan.

Dok su snimali Stumpwork , DC su snimili dve pesme koje su rešili da zadrže za izdvojeni EP, uradili dva remiksa i dodali jedan demo.  Da-- EP, kao u nekad dobra stara vremena, idealan za odsustvo neke jače koncepcije, ali sa puštenom rukom i manjom tenzijom. Oduvek sam voleo to. A volim i ovo. čitav EP mi deluje sveže, traži I viče za dodatnim opserviranjem I iziskuju sopstveno preispitivanje glede cele im karijere. Kako god bilo, umesto tonika sebi poslužujem Swampy EP, taman tuce minuta i pet pesama za rifrešovanje!!  Baš kao nekada..

https://drycleaning.bandcamp.com/album/swampy-ep

https://4ad.com/news/1/3/2023/swampyepoutnow











Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.