Укупно приказа странице

субота, 8. јун 2024.

Final – What We Don’t See (2024; Room40)



Imao sam dve asocijacije nakon što sam preslušavao ovaj album. Tri puta na repeat..

Prva je bila da bih  album nazvao Frozen Warnings, po nazivu pesme koju je proslavila Nico. Uklopilo bi se. I drugo -> da me ovo podseca na etiketu Room 40. Za Room 40 sam pogodio, nekako su me dronovi sa ploce navodili da iz izmaglice naslucujem logo etikete , a konstrukcija Frozen Warnings je posle nekoliko slušanja  podlozna korekciji. Upozorenja je postalo  pozitivniji stav svakako, inspirušuci nesumnjivo i nekako pokretacki. Od prvotnog skoro abrazivnog iskustva skoro da je postalo prohodno i sklisko ispod krila utehe. Zavisi od sokova u organizmu.

Prija ovaj kontinuitet, razlozen na pet komada koje je smislio Justin k. Broadrick kojeg  fanovi obozavaju bilo da je Jesu ili Napalm Death ili Godflesh. Covek ima legendarni status, a ovim samo širi svoju popularnost. Idealna ploca koja podseca na ona vremena pre svih  pošasti kada je slušanje ovakvih ploca bilo kreativno slušanje i kognitivni izazov.

Sjajno za uvod u hipnogogiju pa dokle stignete ili za ciljano odvojeno vreme. Preporuka svakako!




 

https://final1.bandcamp.com/album/what-we-dont-see





Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.