Укупно приказа странице

среда, 6. април 2016.

Bambi Davidson – Brunswick ( Claremont 56, 2015)



El Flaco, debi album germanskog dueta  Bambi Davidson je 2000. izdat za etiketu 12Psylon Records i  negde je tagovan  kao minimal post rok i to je bio put koji me je krajem prošle godine doveo do drugog albuma Brunswick (Claremont 56) koji je po prvim opisima  nagoveštavao šareniju egzotiku. Obe etikete koje su izdale albume su sa ciframa u imenima, mnogo je godina razlike u Bambi ponudama (15!!), sveusvemu, puno brojeva tu i tamo, volim  takve stvari. Priznajem, teško je tu naći filozofski razlog za vezivanje za takve bendove, ali imam utisak koji na kraju prevlada i koji mi govori da se samolišavaju logike. Ploču sam jako zavoleo, izokrenuti inteligentni zvuk koji ide od popa do roka  i/ ili obrnuto. Sad kad se sećam, primetio sam da sam je od srca preporučivao ljudima za koje znam da su odrastali na plocama kraut roka i nemačkog post punka, možebiti sugestija da i u sadašnjosti uživaju u  onom plemenitom iz prošlosti . Ako bih ipak morao da tagujem,  dodao bih i vintage/tropical/balearic/space/ adult/ pop rock prefikse. Puno toga ne uvek kompatibilno možda obesmišljava na prvi pogled pomoć, ali na onaj zadnji ima smisla. All inclusive – puno zavodljivih ukusa i mirisa, a nije papazjanija. Ako bih to preneo na šareniš tj. kolorit, rekao bih da je osnova siva ( “nazovi” monotonija u pozadini), ali siva je meni uvek nova bela ili crna – zavisi šta ko voli ili gde se bolje snalazi. I idealna je za nanošenja boja (uticaja). Tako i ovaj duo zvuči, čvrsti i vezujući fundament koji ne sprečava da iz sebe tvore boje i predele I prizore koji se šire naokolo.







Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.