Укупно приказа странице

недеља, 27. октобар 2019.

riverrun & William Delano ‎– Southernmost (Hinney Beast Records 2019)


Ne znam koliko sam ambijentlnih-landscape albuma preslusao u zadnje vreme, ali riverun mi se dopao. Ko ce vise znati ko se i kako krije iza pseudonima, ko je sa kim u kolaboraciji, ali ovo sam morao da dublje istrazim.

Saznao sam da iza riverrun stoji Daniel Land ( o kome sam davno negde pisao, njegove melodije su bile zavodljive ), da se inspirisao Enom i On the Land i da je riverrun rec kojm pocinje Fineganovo Budjenje Dzemsa Dzojsa. To me je dodatno zakucalo za tastaturu.
Saznao sam i da nije Land sam u ovoj riverrun epizodi nego da mu pomaze amaricki new age umetnik William Delano kome je ovo prvi rad nakon tri decenije. I sada ce njegove radove iz proslosti Land objavljivati na svojoj Hinney Beast Records .

Ovaj rad se i bez ovih informacija istice, klizi, negde mesa svetove umetnika i primaoca.



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.