Укупно приказа странице

петак, 15. март 2024.

Will Bolton – Null Point ( The Slow Music Movement 2024 )



Will Bolton je jedan od teškasa ambijenta .To baziram na činjenici da svako malo primetim neko  njegovo izdanje. I uvek prija. Voleo sam period pre pošasti kojom nas je častio neko ko ne želi dobro planeti i voleo sam čitavu kohortu ambijentalaca i elektroničara koji su šetali od etikete do etikete i koji su nas ciklično bacilli u nadanje da je ovaj svet ipak bolji od onoga što nam pokazuje. Davao je gorivo kojim smo punili rezervoare lične utopije u traženju prekretnice. Tako da sam pustio Null Point i bio prijatno iznenadjen, ne zato što Bolton do sada nije bio dobar, vec što sam uživao u momentu kada se sve poklopilo i kada je kao lupa uvećao sve. Podsetio me je Boltonov album svojom iracionalnoim vedrinom  na neke Boards of Canada radove. Posle sam malo čitao recenzije, uvek želim da saznam razlog kreacije i shvatio da nisam jedini koji je tako osetio muziku. Za mene to nije blueprint navedenog benda, već   reminescencija na neke pomalo zaboravljene osećaje. Moze biti da je ploča malo ritmicnija, ne i manje fluidna i da je sve to dovelo do ovog utiska, ali ne mari. Ima svoj tok koji usmerava slušaoca da ne skipuje album ( jedno od vecih iskušenja današnjih konzumenata) I da stvara slike koje mogu da imaju ili nemaju veze sa onim što je Bolton zamislio. Mozda se zato album zove Null Point. Svakom je ostavljena sloboda početne tacke, Mozda umišljam, ali svaka dobar album uvek inspiriše slušaoca da ima paralelnu priču sa onom koju gradi album i/li autor. Ovaj album daje takvu šansu.

 

https://wilbolton.bandcamp.com/album/null-point

https://theslowmusicmovement.bandcamp.com/album/null-point













Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.