Укупно приказа странице

среда, 24. јул 2024.

Alcest - Les Chants de l'Aurore ( Nuclear Blast 2024 )



Onomad sam na glas komentarisao kako metalci, posebno oni tamnijeg izražaja imaju simpatije za bandove kao što su Dead Can Dance, Slowdive, etc… I drugar me je posavetovao da poslušam Francuze Alcest i njihov debi album. Poslušao jesam i dopao mi se, čak sam i napisao kratku crticu o tome. Davno beše. Posle sam par puta proveravao njihov opus, nije bilo kao prvi put, ali sam nedavno primetio u jednom cošku  najnoviju Alcest ponudu, gomilu pohvala od novog soja shoegazera i odlučio se da probam - dopalo mi se. Trebala mi je jedna ovakva ploča, da prekine dokolicu i da je resetuje.

Ovo je sedmi album ovog dvojca i utisci su sledeci.Ovaj album ce me naterati da proverim ponovo debi album i probam da rekonstruišem ugodjaj. Shoegazi obrasci su jos uvek tu, metalik nijanse doduše preovladjuju, ja nikako nisam ni najmanji simpatizer toga, ali na neki nacin prija. Mozda u moru dronesa, ambient, pravog shoegaze,  novih bendova koji su post punk otkrili tek sada jedna ovakva ploča je morala da se desi i razdrma, čisto da ponekad pustim da se neuroni sudaraju nasumično i haotično u nekoj novoj sredini.  Ovo jeste muzika puna sentimenta i melanholije,  ovi momci znaju šta rade, to moram da priznam. Album  sam planirao sa vremena na vreme opet i opet da poslušam i uhvatim zalet za koznašta…!

https://alcest.bandcamp.com/album/les-chants-de-laurore








Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.