Укупно приказа странице

субота, 27. јул 2024.

Jónsi – “Flicker” & “Cherry Blossom”

 




Kao uvod u album “ First Light “ ( Lakeshore Records ) Jonsi, taj enigmatični čova iz Sigur Ros je pustio dva tastera, spotove za pesme” Flicker “ i “Cherry Blossom”.

Nakon prvog slušanja,sve mi je delovalo kao puzzlea new agea, primenjene muzike za razne stvari i muzičke kutijice nekogo ko odbija da odraste, a nema novih ili novijih kutijica, pa sam smišlja muziku za njih I nekako jeu iste  ukalupi. Dakle, drugačije od onoga kuda su se kretali Sigur Ros, opet bliže nego što mislimo.

Nastojim da proniknem u njegove misli, inicijalnu ideju, ali samo na kratko I onda odustanem, raširim se i rukama i nogama da me zahvati sto duže i šire. Nije ovo kao Sigur Ros, nije ni hteo da bude i opet sebe hvatam da pokušavam. A maloPRE rekoh da sam odlučio da se prepustim.

Posle sam tražio info (ipak) i par klikova dalje čitam da neki ljudi doživljavaju ovo ( nakon Jonsijevih reči) kao muziku za meditaciju ili za video igre. I da Jonsi želi da je takodje dozivljavaju kao soundtrack za Utopiju, to mi je sasvim razumna rezolucija. Toliko je sive zone, stresa , nepravde, razočarenja i svega ruznog naokolo da svaka avantura vezana za Sigur Ros amortizuje sve(t).

Album će uskoro, pa ćemo videti šta sve ima Jonsi na raspolaganju. Naslovi pesama obećavaju, a ovaj kratki mantra intermezzo od dve pesme može sluziti za svakodnevne pozitivne afirmacije.


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.