Укупно приказа странице

четвртак, 31. јул 2014.

Gang Wizard – Important Picnic ( MIE 2014 )







 Na prvo slušanje  - možebiti da su Gang Wizard Amerikanci, psihodelični pankeri, onomad za vikend zatvoreni u garažu, gde su po sećanju džemovali na Swell Maps ( A Trip To Marineville ) i rane albume The Fall  I Pere Ubu.. Posle sam slušao Pan Sonic, koji su mi nakon Important Wizard albuma zvučali kao soundtrack za film o aerobiku.


Posle par dana, organizovani špacirung uz Gang Wizard I sada su me asocirali na PIXIES da su oni kojim  slučajem bili američki psihodelični pankeri, odrasli i provereni baterijom testova na Swell Maps, The Fall  Pere Ubu. I ta ideja mi se dopala. Kao bend bi (mi) bili zanimljiviji, ne bih tako lako odustao nakon sjajnog Doolitlea.



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.