Укупно приказа странице

недеља, 17. август 2014.

HEROIN IN TAHITI - Peplum ( 7’ Yerevan Tapes 2014 ) - THE CYCLIST CONSPIRACY – Under Wa(tc)h Wa(tc)H ( 2014 )















Onomad sam gledao Morriconea u nekom dokumentarcu o upotrebi filmske muzike i sinhronicitet je zavrteo točak. U šarenom časopisu sam naleteo na dve strane teksta o genijalnom Rimljaninu, pisaniju em očito ukradenom od nekuda, em totalno neadekvatnom profilu gazete. Nakon par dana me je poznanik još iz osnovne škole u autobusu navalentno I pored slušalica - koje su mi (neuspešno) služile  kao poslednja linija otpora  - zapitkivao o muzici iz filma Misija. Da ne kažem kako sam prepoznavao  poznate teme u  džinglovima, tv reportažama etc..

I onda odjedared iskoči  novi singl italijanskog psycho spaghetti dua Heroin In Tahiti koje pamtim po mentalnom surfu i split izdanjima sa Ensemble Economique.  Nije me iznenadio sadržaj, (meni bar) muzički povezan sa Morriconeom, ali  je tek kasnije postalo jasno da je to samo intermezzo pred poslednji korak na putu ka otelotvorenju i telesnosti morikonizma. Kako god, Heroin in Tahiti  sa dve numere je čulni tonik za ovo možebiti leto. Alo strana me je (odmah) podsetila na čuveni Orbital singl Box, i sve je zvučalo kao da je lično  Moriccone sve  usporio i prilagodio nekom filmu o spiritualno-psihotičnom Jamesu Bondu. Peplum strana je polu-elektronična  hipnogogična psihomentalija, koju bi Grails potpisivali da  nisu iz Amerike i da su  odrasli u dosluhu uz rimska leta na filmovima Viskontija .




 https://www.youtube.com/watch?v=k3L7SmHvJ04



Ali, sva ta zavrzlama oko Moricconea je morala negde da ode u egzaltiranost.  Stigao je mejl od bicikliste koju je produžio  letnju etapu za krug i najavio na uvid svoju  letnju obradu Moricconea. Ništa logičnije nego da u leto kada je Italijan posle ko zna koliko leta premerio po svojim pravilima Tour De France (Vincenzo NIballi), i sam Moriccone  (posredno ) napravi jedan svoj Gir(o). Godine su to, nema se potrebe za Grand Tourom, ali se našlo vremena za Klasik de Diabolique. Hiperrealistična reprodukcija originala . Underwater Wah-Wah iz Danger Diabolique  (Mario Bava,1968), preimenovana je u Under Wa(tc)h – Wa(tc)h.  Možda je I koja jota krišom pomerena, ali  Under Wa(tc)h-Wa(tc)h zvuči kao klasična The Cyclist Conspiracy vožnja sa idealnim brojem obrtaja, svehorom koji daje podstrek I fusnotama koje je patentirao na ranijim snimcima. Biciklista nastavlja igru kao da je sitnica u pitanju , skoro hir !

OK!! JASNO JE !  Roll Over Morricone

 https://www.youtube.com/watch?v=cMXkNisx9cY




Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.