Укупно приказа странице

петак, 7. новембар 2014.

KEBRa - OHRABRUJUĆe PAINTFINGEr DUGe

# Rekao si mi na početku godine da ćeš nakon prvih sto crteža koje si (specifičnom rutinom) objavljivao na FB svako jutro, prestati i ugasiti profil. Zašto si promenio mišljenje?

K* Nakon 100 crteža prestao sam da kačim crteže, ali nisam prestao da crtam. A profil nisam ugasio jer mi je služio za komunikaciju sa ljudima oko samih izložbi. S vremena na vreme, kačio sam neke svoje starije crteže i tada je to stvarno izgledalo da je najbolje da zatvorim profil i izadjem iz te priče.



# Kako izgleda “rutina” nastajanja novog serijala;  šta je sada drugačije, ako je uopšte drugačije?

K*  Sredinom aprila sam počeo da kačim nove crteže, to se prosto desilo. Možda su ti noviji crteži nekako drugačiji, a možda i nisu, ne razmišljam o tome kada crtam. Samo se prepustim crtežu i on te vozi tamo gde i kako treba...


# Kakvi su planovi sa crtanjem i crtežima, hoćeš li nastaviti sa izložbama? Ili neki drugi oblik prezentacije,  možda neka publikacija?

K*  Nekih specijalnih planova nemam, verovatno ću u jednom trenutku stati sa crtanjem. I najzad ugasiti ovaj profil, hahahaha...Možda neke crteže isprintam i uradim ih u tim velikim formatima, jer ti crteži tek tada dobiju svoj pun intenzitet. Videćemo. nešto će se već desiti, a ok je i da se ništa ne desi. Postoje ti crteži, meni je to dovoljno.


# Kad sam već pomenuo knjigu, imaš li ideju za neku knjigu tipa "Rej je OK" koja  hita ka punoletnosti i nenabavljiva je? Neko reizdanje ili...?  Ljudi bi voleli da vide sve tekstove na jednom mestu!

K* "Rej je OK" je meni draga knjiga, možda zato što sam radio dizajn omota. Reizdanje? Sumnjam, to bi morali izdavači pokrenuti. mene prosto mrzi da se tim stvarima bavim.


# Rekao si mi skoro da si dobio ponudu da radiš dizajn za mebl štof,to je fantastična ideja! Šta se dešava sa tim?

K* S vremena na vreme, kroz komunikaciju sa raznim ljudima , primenjivost ovih crteža ide u raznim pravcima, ali više su to neke ideje i dobre želje nego što se to u praksi i realizuje. Kako god, ljudi reaguju na te crteže i to je stvarno dobar osećaj



# Obojeni Program!?  Nešto novo? Pravite, oblikujete pesme...?

K* Što se tiče Obojenog Programa, mi smo poslednjih godinu dana baš intenzivno radili na povratku gitare u bend, vratili smo Aleksandra Jocića u bend. on je naš prvi gitarista i veoma mi je drago što je ponovo sa nama. Treba mu malo vremena, godinama nije svirao, ali tu smo negde. Sada sve zvuči kako treba. Ako ste negde u prilici, poslušajte kako to sada zvuči - nikada bolje hahahahaha...


(novembar 2014.)





Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.