Srećom,
u poruci koja me je usmerila ka Gwenno
nije bilo informacije o njenoj predjašnjoj karijeri kao članici (ipak
samo) muzički antipatičnih The Pippetes.
Ruku na srce, The Pippetes nisu
dosezale grozote & strahote Lilly
Allen, ali su se zloslutno nadopunjavale. Tekst ju je afirmisao kao velški
odgovor na Stereolab, naravno sa kraut referencama. To jeste jedan od
skorašnjih hajpova, ali je bolje proveriti, jerbo je Stereolab sa svojom kombinacijom avangarde, popa, krauta i humora
jedan od favorita i već je evergreen. Plus, ima i par sastava koji su krenuli
od Stereolab izražaja i postali
kategorija za sebe. Recimo Death
& Vanilla.
Gwenno leksikon ne
oskudeva u shuffle asocijacijama i ja
bih je ipak smestio negde izmedju Lush,
Saint Etienne, Torch Song I Dubstar. Sa
možda ne na prvi pogled očitim referencama na psihodeliju ranih The Teardrop Explodes. Jedna od
omiljenijih dilema, ne znam više šta više volim, kada mi se album svidja
, a ne mogu da se setim naštamiliči, ili pak kada mi nabroji nešto podsećanja,
a opet sve ima novu raspoznatljivost i identitet.
Uz
to, Y Dyyd Olaf je na velškom
jeziku, što jedobrodošao korak u inteligentno - intrigantno – normiranoj –
prijemčivoj - opskurnosti. Nesumnjivo, neće biti brojanja i zveckanja groševa
kao pre nekoliko godina (mada bi ga lako zamislio na top listama), ali!! Svaka čast Gwenno, za samo ……. je
napravila izvanredan pomak i napredak.
Нема коментара:
Постави коментар
Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.