Укупно приказа странице

среда, 4. новембар 2015.

Minami Deutsch – Minami Deutsch (Cardinal Fuzz 2015)



Pre svega, krenulo je od kraut knjige Davida Stubbsa koju sam progutao (Future Days: Krautrock and the Building of Modern Germany),  onda u ognju iščitao Juliana Copea  (Krautrocksampler); jedan je analitičar i fan, drugi muzičar i najpre fan, a oba su dodatno rasplamsavali plam - ako je to ikako moguće. Kraut je za mene, uz punk, najznačajnija stvar koja se desila u muzici, nešto što najbolje kultiviše napor da se prevare najrepresivnije sile u društvu. Nesumnjivo, uz poželjnu nepromišljenost koja ide do kontradikcije. Elem, sa slova sam dodatno opteretio oči i iz arhiviranog vrta uživanja dohvatio dokumentarce i video zapise.  Za krešendo sam preslušao najmanje dva tuceta albuma  i septembar se pretvorio u kraut septembar koji sam zbogradi kosmičke protivteže zatvorio najzanimljivijim novim albumima. Naravno, inspirisanim krautom. To su germanijski fluid majsteri Camera, japanske boginje ritma Nisennenmondai i čileanski kraut rikošet psihodeličari Föllakzoid.  Kako to biva, baš tada sam na bandcampu naleteo na album benda Minami Deutsch. Bez predznanja, ali me je ime asiciralo na Deutsch Nepal, što je naslov jedne Amon Düül II pesme I bez oklevanja klik u momentu!! Ono sto sam cuo je ove Japance (opet!) smestilo izmedju Camera i Nisennenmondai zbog Neu motorike i Can psihodelije, što se očituje u Futsi Ni Ikirenai koja zvuči kao pastis Loop-ovoj  Mother Sky, koja je opet Can cover. Ili Sunset, Sunset koja levitirajuće asocira na vožnju autoputem i vizuelizuje session gde Camera obradjuju  Nisennenmondai i netom dozvoljavaju da im Föllakzoid jammuju preko matrice.







Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.