Укупно приказа странице

петак, 20. новембар 2015.

SCNTST – Image Is Everything Pt.1 ( + Phaser Jams ) ( Not On Label 2015 , SCNTST self-released )



Zapamtio  sam misao Pierrea Schaeffera da se na kraju, kada se procesi uobličavanja muzike završe, brišu razlike izmedju autora i slušaoca. Autor prolazi kroz proces slušanja i upoznaje sopstveno, ne sasvim isto, ali slično kao slušalac koga novina uzbudjuje dok je otkriva . S obzirom da SCNTST, naš vrli junak junoša & wunderkind iz seoskog okruženja Minhena govori  za sebe da je avangardista, ništa logičnije nego da njegov rad reflektuje misli kolege kompozitora. Još kada saznamo da je “Image Is Everything Pt.1 (+ Phaser Jams)” rekonstruisan iz sećanja i ostataka fajlova iz njegovog ipoda, sve dobija još bukvalniji smisao.

Moje otkrivanje SCNTST je počelo tako što mi je neko onomad u email korespodenciji dao link za tada fraj download albuma. Najprvo sam pomislio da je rege ili dub, ali spazih  pesmu  “Basinski Cover”  nisam znao da li to ima veze sa Bilom Vilijamom Bašinskim (minijatura nagoveštava da možebiti i  ima) ali sam zbog toga odlučio da kliknem. Ono što sam čuo je uživancija uz elektroničke bravure u ne-jednoličnoj ploči, gde me stvari asociraju od Klausa Schulzea koji debituje na Morr etiketi (Glugg), old skul ambijenta koji kibicuje new age do sub-dub-likvidnih tehno nagoveštaja, što i  jeste osnovno opredeljenje SCNTST-a. Mislim na tehno.






Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.