Укупно приказа странице

среда, 23. март 2016.

Bulbs – Color Attic ( Shelter Press , vinil 2016 )



I o ovome nisam znao ništa. Jednostavno , dopalo mi se kako omot ide uz naziv ploče. Kad sam bolje pogledao info na sajtu Shelter Pressa, vide se obrisi ploče kroz omot.  Posle mi se dopala i muzika, ne znam zašto sam  odmah pomislio na Pan American ili Fennesza. Posle sam naučio da je ovo duo gitare & bubnja (iskreno, očekivao sam  jednog čoveka, tako to ide)  i  rekoh sebi da još uvek ima(m) dovoljno neurona da naprave prečicu. I dalje mi konekcija nije skroz logična, ali lepota je u uhu slušaoca. Vrteo sam album i poslao link prijatelju koga nisam čuo koznaodkada, on reče –  podseća na Tima Heckera. Okej,  ima svoj razlog kao i ja sa Fenenszom i Pan American. Pa sam ga slušao svakako, najzanimljivije iz kade sa zatvorenim vratima, izmešan zvucima koji su dolazili iz drugih stanova, vode koja prolazi i razigranog deteta na korak-dva. Zvučao je kao ultimativni ambijent. Što možebiti istina nije, negde su ga nazvali drone pop, što je sjajan izraz i mnogo mi se dopada.


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.