Укупно приказа странице

недеља, 5. март 2017.

Billow Observatory - Billow Observatory (Felte, 2012)





Ironično, nerealizovano Manual/Auburn Lull split izdanje je avanzovalo poznanstvo Munka & Colba u dugoročni danskk - amerikanische frojndshafft. Da bi izrazio univerzalno u sebi, Jonas Munk (Limp, Manual, Causa Sui...) koristi različite jezike - (shoegaze, elektroniku, stoner rock, psihodeliju...), a svojevremeno je razdragan Auburn Lull muzikom, planirao da sa njima podeli jednokratnu diskografsku katalogizaciju. Od svega je naposletku održao kontakt sa Jasonom Colbom, koji je gitarisao u Auburn Lull, američkim shoegazerima koji su specifičnosti vukli iz nasleđa ambijentalnih majstera skoro podjednako kao i od Slowdive.

Munk - Colb poznanstvo odbrojava skoro dekadu, a susret u realnom vremenu pre po(la) tuceta godina je dogovorio internetsku razmenu fajlova koja se predstavila kao Billow Observatory. Danac i Amerikanac su i putnik i doppelganger - prate se, sreću i nadopunjavaju u gledanju na daljinu u najbukvalnijem smislu - jedan naredi toponim i opiše okolinu, dvojnik meditira nad tim i zabeleži impresiju. Rezultati rehabilituju utopiju u stvarna mesta kroz (uglavnom) tretirane i mutirane gitare i tamo obitavaju mnogi ambijentalni uticaji, od onih post-roxy Enovih sve do svežine Stars of Lid.

Iako su  kampanjski prvenstveno stvarali za sebe, Billow Observatory celina poništava jaz vremena i razdaljine i lišena je rasprostranjenog narcizma i bahatosti. Takva nenametljivost omogućava refleksije slične onoj odraza meseca na vodi - mirno slušanje pojašnjava uvid i nagoveštava nivelisanje inicijacije iz stvaranja, dok se uznemirenost ne trudi  da kroti nejasnoće. Pretpostavljam da su autori to voleli kod omiljenih ambijentalnih komada.


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.