Укупно приказа странице

четвртак, 2. март 2017.

PUNK 45: Les Punks : The French Connection. The First Wave Of French Punk 1977-80 (Soul Jazz Records 2016 )



Jedan od prvih pank bendova koje sam čuo sa vinila su Francuzi Metal Urbain - prijatelj još uvek ima singlicu koja je izdata za etiketu Rough Trade. Istorija dokumentuje singl “Paris Maquis” (njihov drugi singl ) kao prvo Rough Trade izdanje uopšte. Momci su ušetali u Rough Trade radnju , upitali za pomoć I počelo je jedno od najimpresivnijih poglavlja u muzičkom izdavaštvu. Metal Urbain su bili inspirativan pank bend, nisam znao ni razmišljao zašto - dovoljno je bila njihova zavodljivost -sada iskusno mogu da prosipam pamet I kažem da sam već tada u postavi bez basa I sa elektroničkim ritmom prepozna(va)o tranziciju panka ka psihodeliji nju vejva. Obratio sam u to vreme pažnju na još par francuskih pank bendova – koliko je to bilo dostupno – svakako je bilo intrigantnosti, ali je uvek bilo i neke rezerve. Nekih se sećam po imenu, nekih ne, no možebiti da su baš ti I takvi uključeni u ovu kompilaciju. Intenzivno sam slušao Les Punk; The French Connection zimskih meseci, uzbudjenje ne popušta I priznajem da sam se (o neke) ogrešio. Takodje, nakon manijakalnog iščitavanja silnih knjiga o panku, mogao bih I dalje da u sebi opserviram samoispovesti heroja (!?) “pokreta” o autentičnosti ili dizajniranosti panka,sreoćm ovde je još uvek utisak da su francuzi pankerisali na svoj autentičan nacin, van schema dizajnera -menadzera .





Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.