Укупно приказа странице

среда, 19. јул 2017.

Danny Clay ‎– Stills ( IIKKI 2016 )





(Većina) trgovaca dronom, ambijentom i neoklasičnim obrascima larma i viče - gledaj me! slušaj me! Ne čudi da to amputira iracionalni momenat prepuštanja i od uzbudjenja napravi bokluk i bljuzgu.

Danny Clay, opet meni, ne ide u(z) tu kolonu,u špacirangu je tamo gde ih nema puno, ne zove i doziva; ako neko naleti i sretne ga, kao da razmeni koju lepu i utešnu reč. Opet možebiti moja percepcija, čovek voli društvo I ima tucet - dva respektabilnih kolaboracija . Ispod pisanija ima dovoljno linkova da pojasne saradnje, angažmane I etikete koje su imale plezir da ga ugoste.

Stills je takodje kolaboracija, internacionalna . Geografija kaze da je Danny Clay poreklom iz Ohaja, sa adresom u San Francisku, a Katrien De Blauwer iz Belgije. Belgijanka prilaže fotografije, Danny muziku. Nisam video puno od fotografija ( bandcamp me je upoznao sa izdanjem ), ali ne sumnjam i po onom sitnom da je kompletan dožvljaj jos izgledniji . Muzika je iznad čujnog, ali dovoljno jaka. Iz izmaglice je, a opet bistri bez ispomoći.

Stills je pilot izdanje za (etiketu) IIKKI, podetiketu čuvenije Eilean.


Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.