Укупно приказа странице

четвртак, 12. октобар 2017.

Para Lele - Para Lele (2017)





Evo, čitam knjigu Davida Toopa - Into The Maelstrom i pročitah kako su reči limitirane u pokušajima da iskažu mišljenje I osećaj i nastavi to čovek i na temu muzičkih improvizacija. Mnogo izloženih teorija, ( k)od mene sricanje da bi se pažljivije uhvatila nit. John Cage, Albert Ayler, AMM, Derek Bailey

Fantastično pisanije i uživancija dok se čita, ali sav taj trud umori i Vesna šikne ovo kao da je znala šta mi treba. Znam joj ukus i oman se uvatih da proverim. 

Prvo mi Para Lele bile okej, onda sam postao & ostao omadjijan, zvoni sve u glavi kao “Muzičko čudo” iz Sundjer Boba! Elem, ne znam kako da ih opišem ni sam sebi, samo sam prosledio bandcamp link ljudima za koje sam znao, ne da će ih ovo zanimati, nego i razvaliti. Kaze jedan - slušam i ne verujem !

Kako bilo, ova neverovatna & vanserijska popična psihodelija slavi sve što treba da se slavi, hipnagogički vokali žmure oči, gitara otima misli i detoksicira ih, ritam melje - ne štedi, flauta rascvetava posustalu terasu. Brazil je došao kod nas i ispunio je sobu. Mediteran se razlio po kopnu okolnih ulica. Zapišali su i sopstveni melos-tek da se zna odakle su I šta su (Istra). Mistika nije više Mistika nego se jede više puta na dan, možebiti uz kontemplaciju sa Erikom Satijem . Ili sa Santanom koji pije ispred lokalnog Podruma Pića. 

Ovo je kolaboracija koju su uradili Dino Santaleza (Pridjevi) i Luka Šipetić (NLV) i to je to. Ostalo će svakom svoje na uvce reći muzika, posle se u špajzu traži megafon!

Frei Download, jos da dodam !







Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.