Укупно приказа странице

четвртак, 20. јун 2019.

Generation X ‎– Generation X (Chrysalis - Deluxe Edition, Reissue 2019)


Namestilo se onomad da je prvi pank album koji sam pazario bio debi album Generation X. Ono što je gurao guru Sloba Konjović  na radiju Studio B mi se svidelo i njihova energija užurbanosti se preselila u moju sobu. I za ono malo što mi se nije svidelo na albumu nije bilo problema, sebe sam ubedio da mi se svidja, takav je bio entuzijazam i sa svakom novom pločom panka i/li nju vejva smo bukvalno leteli u nebo.

Ispred mene svira prošireno izdanje debi albuma i sve prija na drugi način, možebiti opuštenije ispunjava vreme. Posebno što je na bonus disku uz gomilu a strana & b strana & restlova uključen i Wild Youth , jedan od najomiljenijih pank singlova. Non-stop sam premotavao kasetu sa Wild Youth, zakačio sam deo dzingla za Studio B, u odredjenom trenutku na ovakvom zapisu mi nedostaje taj deo.

Billy (Idol) je od buntovnika Bromley kontigenta (koji nam je dao Siouxsie and the Banshees) postao prevejanko rokenrol industrije , ali veća je figura od onoga kako ga percipiramo, ako nadjemo poverenja da pratimo solo karijeru.Nisam ga gledao uživo, ali Tony Jamesa sam video svojevremeno kao deo Sisters of Mercy, tako da je deo Gen X snova namiren.



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.