Укупно приказа странице

петак, 7. јун 2019.

Various ‎– Wanna Buy A Bridge? (A Rough Trade Compilation Of Singles) (Rough Trade 1980)


“želiš li da kupiš most?“ je engleska fraza kada nekom (istu) stvar pokušate da prodate (uvaljate) više puta.

To je i čuvena Rough Trade kompilacija krcata antologijskim singlovima. Barem polovinu singlova sam imao  na vinilu, ali sam kompilaciju odmah pazario i obožavao da je vozam u cugu, zato mi je vinil ostao skoro u savršenom stanju. Odmah je ploča usnimljena na kasetu da izbegnem ono za današnju generaciju nepoznato i iracionalno - okretanja ploče. Naravno, nemam ga više!

Sećam se tih vremena, kataloga Rough Trade koji je stizao na kuću i svih transfera u rikverc vremena koja redovno doživljavamo kao bolja. Možebiti nisu bila bolja, ali su nam nagoveštavala mnogo, a bili smo mladi i naivni da verujemo u obećanja.Nista posebno nemam da kažem glede ove ploče, sem da nastavim niz. Neko me je (pod)setio na nju, ja nastavljam niz i mozda nekog sada ja podsećam. Nekad to ulepša ne dan, nego dane. Nekom opet, ova malecka remek dela mogu da budu tikete za novi, vrliji svet.







Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.