Укупно приказа странице

среда, 28. фебруар 2024.

Ital Tek – Death By A Thousand Cuts (Just Isn’t Music)


Iza pseudonima Ital Tek je britanski elektronski muzičar iz Brajtona Alan Byson čije sam albume povremeno proveravao, ali se nikada nisam podrobnije zainteresovao da saznam više. Sad znam da je radio za poznatu etiketu Planet Mu ( koju je osnovao Mike Paradinas poznatiji kao Mu-Ziq) i to je za moje standarde pristojno veoma.

Ovih dana je izdao EP - Death by a Thousand Cuts čije vinjete  intenzivno koristim kao protočni intermezzo izmedju raznih di/estrukcija/mraka I čamotinje/ euforije/ smirenosti/ kao tonik, kao detoks, kao elektronsku poeziju u pokretu, kao lutanje sa zatvorenim očima kroz šumu agresivnih zvukova nebitno da li su elektronski ili neki drugi, kao hipnotik, kao upper, kao neurobik, kao avanturu, kao anegdotu, kao mineral, kao supplement, kao alarm za budjenje/spavanje I tako dalje I dalje I dalje….

Negde me podseća na Boards of Canada, ne mislim na zvuk, vec po osećajima koji su mi braća škoti onomad nudili, a to je za mene dobra stvar.

šest stvari na repeat kao prva pomoć za skidanje negativnosti koje sobom unosimo spolja. A kad se očistimo dalji izbor je na nama.

https://en.wikipedia.org/wiki/Ital_Tek

https://italtek.bandcamp.com/album/death-by-a-thousand-cuts






Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.