Da su živeli u za njih pravednijem svetu, CURVE verovatno ne bi danas brinuli o globalnoj finansijskoj krizi. Ovako, nekoliko očerupanih Curve ritmova i melodija su od kraja prošlog veka besramno zlorabili Garbage u želji da oponašaju kvalitet i ti najamnici svetske diskografske komisije za besmislenost, su tako poentirali u težnji da se proslave i obogate. Istini za volju, ni Curve se nisu prema sebi s merom i sličnom se namerom uznosili, pa su dijamante bacali, em neizbrušene, em u kojekake baruštine, tj. davali ih u ruke svakome (setimo se samo preproduciranog muljanja prvog albuma) pa im ni više nego naklonjena muzička štampa nije pomogla da postanu bastion za svog vremena. Gotski Eurythmics, kako su ih od milošte zvali, su možda svojim zlokobno umilnim melodijama iznad propovedničkih indie-dance-metalik baraža išli ispred vremena i da su imali logistiku kakav je danas internet, možda bi onomad i bili masivnije shvaćeni i prihvaćeni.
Upravo je ta mreža sada i stvorila SPC ECO ideju koja se mic-po-mic razgranala u široko (po)vezanu Curve manufakturu. U večnoj MySpace vs.Facebook raspravi, ovde poeni za MS, tu su Dean Garcia i Joey Levenson započeli SE, a kvartet zaokružili (Deanova kćer) Rose Berlin i Harry G. Danas, više meseci od pojave singla vidimo da je u projektu jos Curve članova i to su Debbie Smith (gitare, radila i u Echobelly) i Monti (bubnjar,petljao se i sa JAMC). U najavi je i pomoć čuvenog shoegaze/dreampop guru producenta Alan Mouldera, a on je, znamo, bračni dužnosik Toni Halliday, te sve dobija na još većoj simbolici.
Нема коментара:
Постави коментар
Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.