Укупно приказа странице

субота, 16. септембар 2017.

The Fall – New Facts Emerge ( Cherry Red 2017 )



Erazmo Roterdamski je rekao da ludost (p)odr(a)žava mladost, ne znam kako bi se MES Mančesterski postavio ka tome i sta bi rekao, mnogi bi ga glede pogleda na karijeru The Fall i stručnjaka za ludilo pitali za mišljenje.

Na kraju nebitno kako ga ko doživljava, uvek ima ušiju koji će da preslušaju ono sto izlazi iz usta ovog Zaratustre iz paba.

Novi album The Fall je možebiti malo veća enigma od nekih ranijih ili se možda samo digla fama oko toga?! Kako god, dobrodošla stvar za njih.

New Facts Emerge me je podsetio na fazu Obojenog Programa koja se očitovala natečenim gitarama i uslovno rečeno metalik zvukovima. Primetio sam i Banshees gitare propuštene kroz agregate Formule 1.

Zatim servirah prijatelju i korektoru koji je jednom probao u Germaniji da ujede M.E.S za cevanicu i  zamalo od dotičnog glavom pazario cokulu ! -“Pa ovo je M.E.S solo album”.
 
On je uspešno reternirao – “Kako znaš sta bi bio M.E.S solo album?”.

Opet ja, najsigurnije u aut - “Nemam pojma, tako sam pomislio”.

Čuh i psycho/rockabilly. Neki fan je negde to nazvao Fall-a-billy. Sigurno izraz od ranije, koji nisam znao. 

Elem, pravi The Fall, neki razočarani, neki mudroseru, neki ne tako daleko od ekstaze.Ne poredim ga sa Dragnet ili Live At The Witch Trails ili This Nation ili The Real New Fall LP Formerly 'Country On The Click' niti sa onim prethodnim, ali ko zna šta će ko i na koji način da prica za trijes ili četres godina.

Meni se album svidja.







Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.