Укупно приказа странице

недеља, 11. јун 2023.

B Fleischmann - The Humbucking Coil (Morr 2006)



Ne mogu da se setim albuma koji sam duže iščekivao, toliko da sam se zabrinuo: nisu li moja očekivanja prevazišla racionalnu dimenziju. Prošli album Fleischmanna "Welcome Tourist" dugo mi je bio verni pratilac i čitavu jednu godinu ovaj disk sam uvek imao u rancu. Nešto pre toga, to mesto je zauzimao Four Tet ("Rounds"). Upravo mi je uparivanje ova dva diska pružilo mnogo lepih trenutaka. Sad, već predimenzionirana očekivanja uzdrmana su prošlogodišnjim Four Tet albumom, kojem se čak ni imena ne sećam, a koji je po principu "carevo novo odelo" bio materijal ubačen na shuffle mode i kao takav upakovan u artwork. Hvala nebesima i uz svo dužno poštovanje Four Tet - Bernd Fleischmann je čovek koji ispunjava obećanja koja je ispisao na prošlom albumu. A on je bio elegantno uzbudljiv, tako da je razmena elektronske pošte anticipirala "Welcome Tourist" na ono što bi Mogwai mogli - sa sve većim uplivom elektronike - da postanu, a pritajeno se nadali da će Fleischmann nastaviti istim kursom. (I nismo pogrešili - neki segmenti na novom 'Gwai albumu baš tako i zvuče.)

Da, "The Humbucking Coil". Sad ne želim da brojim šta, gde i kako, ali, po meni, ovo je prvi sjajan album u novoj godini. Već sam početak albuma i "Broken Monitor" mi je izazvao smešak i odmah sam shvatio da očekivanja nisu izneverena. Tamo gde svakim novim albumom Mogwai otvaraju teme o tome koji je vosak za uši najbolji za očuvanje sluha (ha!), Fleischmann gura svoju viziju i obara s nogu. Čak i kada u drugoj pesmi "Gain" svojim narativno polusediranim glasom i uz pratnju gitare otvara nove teme o kombinatorici u elektronskoj muzici. Da skratimo priču, ostatak albuma samo dodaje priloge toj tvrdnji. Pojavljivanje ove ploče u ovo vreme ekvivalent je cvetanju ljubičice na đubrištu usred zime i dokaz da se uvek moze naći - motiv. Jedini način na koji se može uzvratiti je potpuna pažnja pri slušanju ove ploče.

https://bfleischmann.bandcamp.com/album/the-humbucking-coil

https://www.discogs.com/master/90434-B-Fleischmann-The-Humbucking-Coil

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Humbucking_Coil













Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.